Färgkoordinerat kort

Måndag igen och jag har semester. Ljuvligt!

Idag bjuder jag på ett färgkoordinerat kort. Dessa kort är superenkla att göra och toppen för att ha liggandes på lager. Passande text sätter man dit när man bestämt vem mottagaren är. Färgkoordinerade kort har egentligen bara en regel och det är att du väljer ut 2 eller 3 färger som ska dominera kortet. Jag har valt turkost och brunt på mitt kort. Själv är jag barnsligt förtjust i denna typ av kort då de är stilrena och enkla. Less is more!

Till detta kort har jag använt   ”Tonic Studios 967e Simplicity Geared Pattern Punch – Doily Border”

 

Kommentera

