Dive into summer!

Alla som längtar till sommaren – räcker upp en hand! Ja, nu börjar i alla fall jag längta efter sol och värme rejält. Jag rensade lite bland gamla foton och hittade detta fotot. Bilden är på min son Lukas i poolen när vi var i Cypern för 2 år sedan. Vem blir inte sugen på ett dopp när man ser den här bilden?

Då jag älskar att scrappa färgstarkt var detta som ljuv musik. Jag försökte plocka upp fotots färger och dekorerade med lite mönstrade band och blommor i matchande färger.

Kommentera

