Påskpyssel!

Vilket fantastiskt väder vi haft i helgen. Jag fick härliga vårkänslor i kroppen och putsade fönster och smygstartade med påskpyntet. Jag är barnsligt förtjust i påskris!

Om ni inte redan förstått hur mycket jag älskar Tonic Studios 726e Multi-Detail Craft Punch Butterfly så kanske du får en vink nu. Jag använder den till ALLT jag dekorerar … så självklart även i mitt påskris!

För att dekorera ett blockljus behöver du:

  • ett blockljus
  • en servett med ett mönster som du gillar
  • en sked
  • ett ljus som brinner

Så här gör du:

1. Klipp ut motivet från servetten och värm skeden mot lågan på det tända ljuset.

3. Dra försiktigt med den varma skeden så att motivet fastnar på ljuset

Kommentera

