Ladda batterierna!

Måndag igen! Hoppas att ni haft en riktigt skön helg! Själv har jag varit på thaimassage. Massösen frågade om jag ville ha lagom eller hård massage. Jag valde lagom, vilket jag är oerhörd glad för då jag nu känner mig som en bankad köttbit

Hur som helst… våren är på ingång och det är så himla skönt. Solen hjälper mig att ladda mina batterier. Hur laddar du dina?

Här har jag scrappat ett litet spa-kit som du kan ge bort till någon du tycker om.

Så här gör du:

  1. Ta en vanlig cellofanpåse ( jag har tagit en storlek 15 x 15 cm)
  2. Skär cardstock 15 cm på längden och 14 cm på bredden
  3. Biga vid 7 cm och vik så pappret blir dubbelt
  4. Dekorera valfritt!

Kommentera

